Zagląda tu:

czwartek, 6 października 2011

WYBORY do UKS-u :))


Cześć!
Mam na imię Bartek i chciałem się dziś z Wami podzielić swoją wielką radością:)
Otóż, zostałem przewodniczącym UKS, czyli Uczniowskiego Klubu Sportowego "Iskra". Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ do tej pory funkcję tę pełnili koledzy ze starszych klas. W tym roku szkolnym ja jestem przewodniczącym i mam nadzieję, ze podołam swoim obowiązkom.
A teraz napiszę kilka słów o tym, co robimy na zajęciach. Polegają one przede wszystkim na ćwiczeniach fizycznych i sportowych. W skład naszej grupy wchodzi 10 osób, a opiekunem jest pan Janusz Zaparty. Na zajęciach uprawiamy dużo sportu, np. gramy w piłkę nożną lub w unihokeja.
Bardzo lubimy uczęszczać na te zajęcia, bo fajnie się na nich bawimy i rozwijamy nasze umiejętności.

To ja :)))
Cały Zarząd UKS :)


SPORT TO ZDROWIE 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz