Zagląda tu:

piątek, 7 października 2011

BIEGI PRZEŁAJOWE :)


      Czwartego października wraz z moimi kolegami i koleżankami ze starszych klas pojechałam do Zagórowa na Mistrzostwa Powiatu Słupeckiego w indywidualnych biegach przełajowych. Oprócz mnie naszą szkołę reprezentowali Klaudia Matuszak z klasy V, Klaudia Młodzińska z klasy V, Weronika Pleszka z klasy VI, Adrian Ratajczyk z klasy III, Bartłomiej Nowaczyk z klasy III oraz Rafał Szymański z klasy IV. 



      Bardzo się denerwowałam, ponieważ po raz pierwszy brałam udział w tak dużej i poważnej imprezie sportowej. Ostatecznie zajęłam 15 miejsce i bardzo jestem z tego dumna. Było naprawdę ciężko. Bardzo zmęczona, ale też bardzo szczęśliwa  wróciłam do szkoły. Fajnie było reprezentować szkołę.
Alicja :)









NASZA DRUŻYNA:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz