Zagląda tu:

wtorek, 20 września 2011

WSPOMNIENIA Z WAKACJI:)


Wakacje się skończyły, a my jesteśmy już trzecioklasistami. Chcielibyśmy jednak wrócić na chwilę do wakacyjnych wspomnień...


Cześć, to ja Patrycja:)
Chciałabym Wam opowiedzieć o moich wakacjach, które spędziłam u koleżanki Emilii w Policku.Poznałam tam dużo koleżanek i kolegów. Robiliśmy mnóstwo zdjęć. Mile wspominam pobyt u Emilki.. Bardzo chciałabym pojechać tam następnego roku.
Pozdrawiam wszystkich:)



Cześć!
Jestem Alicja i podzielę się z Wami moimi wrażeniami z wakacji, które spędziłam z siostrą na obozie nad morzem. Był to obóz zorganizowany przez klub karate, którego członkami jesteśmy razem z siostrą. To były bardzo miłe wakacje, bo spędziłyśmy je nad morzem i mogłyśmy ćwiczyć oraz rozwijać nasze umiejętności.
Pozdrawiam:) 

Moja mama (w środku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz