Zagląda tu:

piątek, 29 czerwca 2012

ŻYCIE SKŁADA SIĘ Z POWITAŃ I POŻEGNAŃ...



MOJE KOCHANE
TRZECIAKI:)

 

Za Wami I etap edukacyjny.
Przez te trzy lata wspólnej nauki, zabawy, wyjazdów bardzo się z Wami zżyłam i jest mi przykro z powodu naszego rozstania. Ale takie jest życie... niedawno byliście małymi brzdącami rozpoczynającymi naukę w klasie I, a teraz jesteście już "czwartakami", czyli uczniami klasy czwartej. Życzę Wam, żebyście nadal byli taką wspaniałą, zgraną, wesołą klasą. Żeby uśmiech nigdy nie znikał z Waszych buź i żebyście wszyscy razem i każde z osobna pozostali takimi fantastycznymi dzieciakami:)

Jestem szczęśliwa, że mogłam uczestniczyć w Waszym rozwoju i na co dzień przez trzy lata Wam towarzyszyć. Przeżyliśmy wspólnie wiele pięknych chwili. Począwszy od pierwszego dnia w szkole, kiedy to spotkaliśmy się podczas rozpoczęcia roku szkolnego, poprzez różne nasze klasowe uroczystości, wycieczki, apele, tańce, zabawę i naukę.
Życzę Wam powodzenia w dalszej edukacji.
 Dziękuję również Waszym Rodzicom za pomoc, wsparcie i zwykłą ludzką życzliwość. Zawsze wiedziałam, że mogę w każdej sytuacji na Państwa liczyć.
DZIĘKUJĘ! :)
Na koniec życzę wszystkim bezpiecznych i szalonych wakacji.
Wypoczywajcie, bo zasłużyliście na to:)))

TRZECIAKI ( już CZWARTAKI) - JESTEM Z WAS DUMNA:)
Wasza wychowawczyni
Basia Rzeżnicka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz